Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ¨΄ΔΙΑΒΑΣΤΕ¨΄

Καλησπέρα αδέρφια !!!!!
Σήμερα λέω να πλατιάσω λίγο παραπάνω από το συνηθισμένο ...
Βλέπω μπλογκ ή προσωπικές σελίδες ανθρώπων που "δίνουν" προγνωστικά με συνδρομές....
????????????
Απορώ !!!!!
Πιστεύετε πως εγώ απο εδώ μπορώ να έχω την τέλεια πληροφορία για ένα ματσάκι στην β' σκωτίας , να σας το δώσω και να χεστούμε στα φράγκα ?
ΟΧΙ . Αν είχα αυτή τη δυνατότητα θα έπαιζα κανα 20000 ευρώ το μήνα και θα έκανα τη ζωούλα μου και μάλλον δεν θα μου καιγότανε καρφάκι να το μοιραστώ με κανέναν....
Πίστεύετε ότι μεγαλα sait και εφήμερίδες (gazzeta , kingbet , 12X , και άλλα πολλά που πουλάνε τα νέα 1 , 2 , 3 ευρώ ή και δωρεάν ) με τόσο μεγάλους και καταξιωμένους αναλυτές και δημοσιογράφους , είναι τόσο υποδεέστερα από τον κάθε τυχάρπαστο όπως εγώ ????
ΟΧΙ !! Πως είναι δυνατόν ο κάθε τυχάρπαστος λοιπόν να πουλάει πληροφορίες ???????????
Σιγα τα αυγά που λένε και στο χωριό μου !!!!
Μερικοί με ρωτάτε από που αντλούμε πληροφορίες...
ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ !!!!!!
Εϊμαστε τρείς φίλοι που έχουμε ασχοληθεί με τον αθλητισμό και τα αθλητικά δρώμενα , μελετάμε το πως κινείται η αγορά στον στοιχηματικό τζόγο , διαβαζουμε αρκετα , προσπαθούμε να είμαστε ενήμεροι για τα τελευταία νέα , κι αυτό όχι γιατί είμαστε πληροφορημένοι και αλάνθαστοι , αλλά γιατί κάνουμε το ΓΟΥΣΤΟ ΜΑΣ !!!!!!
Ποντάρουμε και εμείς τα ψιλά μας, αλλά όσα μπορεί η τσέπη μας για να διασκεδάσουμε !!!!!
Να θυμάστε κάτι.... Χαμένοι δεν είσαστε όταν χάσετε ένα στοίχημα..... Χαμένοι είσαστε όταν για να ρεφαρετε ή για να αποκτήσετε γρήγορο και πολύ μεγάλο κέρδος παίζετε ποσά που δεν αντέχει η τσέπη σας και το παιχνίδι παύει να είναι παιχνίδι και γίνεται αρρώστια....
Είπαμε παίζουμε συγκρατημένα , και με ενημέρωση και τύχη φυσικά μπορούμε να έχουμε και κανά χαρτζιλικάκι.....
Συγνώμη αν μακρηγόρησα πολύ αλλά οι προσωπικές μου αξίες είναι πάνω από τις υποσχέσεις για εύκολα κέρδη !!!!!
Για σήμερα παίζουμε :

ΑΟΥΕ - ΚΑΙΖΕΣΛΑΟΥΤΕΡΝ                                             2
ΛΑΝΣ - ΧΑΒΡΗ                                                                    1

ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ !!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου